f

 silent reader[s]
// Purplelicious

The Webmiss

ASSALAMUALAIKUM ..
Hello Earth-lings ! The name
given was Fatimah Husna. Just call
me Husna. Thank you for your visit.
Do follow and leave your footprint
on my cbox. Be nice here and
enjoy your stay :)

Story Me Linkies Contact

Lullaby

CLICK!


Archieves

» December 2012
» June 2013
» July 2013

Shout here !

No harshword :)Will follow back :)

The Followers

Credits

Codes:
Theme by: Lilaa
Editor: Husna

Sometimes i feel like..
Bismillahirrahmanirrahim..




Hai selamat malam semua , kenapa tak tido lagi ni? berpesbuk? bertwitter? hehe . Tetibe je ada feel nak bercompose malam ni . Pasal apa ek? tengok tajuk la . Sometimes saya rasa macam ada je kawan2 benci or bedengki kat saya . Maybe semua orang pernah rasa feeling macam ni. Dan mungkin juga ini satu lumrah. Hati aku selalu berbicara "ada tak aku sakitkan hati dia ek?" takut sangat kalau TERsalah sakitkan hati dia . Tapi apa yang perlu aku buat? just teruskan persahabatan dengan IKHLAS . Kena selalu letakkan kata2 nim dalam hati......


- Biarlah orang spread fitnah dekat kita, tapi kita jangan..
- Biarlah orang benci dekat kita, tapi kita jangan..
- Biarlah orang buat jahat dekat kita, tapi kita jangan..
- Biarlah orang kutuk hina dekat kita, tapi kita jangan..


Kita BUKANLAH BAIK, dan kita bukanlah jahat..sebab kita tahu, setiap orang baik ada sisi jahatnya dan setiap orang jahat ada sisi baiknya..


Tidak perlu membalas, ada Allah..cukuplah bagi kita.. Bye All =)



Older Post | Newer Post